Tlustá noha na vesnici!!!

Protože sem líná, tak sem zkopíruju to, co jsem dávala na svůj osobní FB profil a pak k tomu ještě něco dopíšu, tak nějak. Snad se nebudete zlobit, ale mě to, co jsem tam psala přišlo jakože docela dobrý!
Z Facebooku:
"Bydlím na vesnici, už týden, já rodilý Pražák! Mám zahradu, velkej dvůr a hromadu dřeva. Asi 285x denně přikládám do kamen a dělám dveřníka psovi a kočkám! Jsem tu sama a pořád se snažím vyklidit ty hromady krabic a tašek a těším se, až to tu bude zabydlené a jako doma. 
Nejvíc se těším na jaro...budu méně přikládat do kamen, možná tak 150x denně a budu dávat dohromady zahradu, kterou předchozí nájemníci, stejně tak , jako dům, zdevastovali bordelem, ikdyž v domě to zas tak tragické není, ale bude fajn, až si to tu vymalujem a předěláme podle svého.
Vzduch tady všude voní dřevem a koňskejma hovnama, je tu totiž obrovitánská jízdárna a miliarda koní. Nemám koně ráda, nevěřím jim, ale asi si na ně zvyknu. Když jdete kolem jejich výběhu, tak za vámi běží a chtějí si s vámi povídat a jsou teda jako dost hezký, takže si je možná i oblíbím.
Každej tu má psa, ale úplně každej a pořád štěkaj. Jsem ráda, že jiný psi štěkaj víc, než Kurt a to jsem si myslela, že on je ten nejuštěkanější. Oproti ostatním je to miláček, kterej si štěkne jen tak pro radost, nebo když chce pustit do domu, nebo ven. Už se nemusím bát ho nechat doma. Může si tam štěkat a nikdo mi nebude nadávat. Kočky si tu lozej po střechách a jsou šťastný a nikdo mi nebude nadávat, že je pouším ven!
Můžeme si doma ve tři ráno hrát na trubku a kytaru a zpívat si a nikomu to nevadí!!! Žádnej soused, kterej má xycht, jakože kaká, vám nebude tlouct na zeď a mít debilní kecy!!!
Miluju to tady a VY MUSÍTE přijet na návštěvu!!!
Je mi smutno po Praze, ale tady se cítím volná...ehm...zatím Emotikona grin
Jo a narodila se nám 3 koťátka, tekže je určitě někdo z Vás chce!!
JO a zjistila jsem, že MÁM MÁLO TEPLÁKŮ Emotikona grin
LOVE VOLE a buďte sluníčkový!! "


UPGRADE:


Bydlím na vesnici, už druhý týden! 
Pořád to tu stejně voní dřevem a koňskejma hovnama a vůbec, je to tady celý takový pěkný. Co se nezměnilo, že jsem tu vlastně pořád sama a bez auta!! Och och! Auto snad už brzy bude a Pavel bude snad brzy pracovat trošku jinak!! Kéž by!! Ono mi jinak totiž hrábne, nebo se uchlastám! Né, to néé....jsem hodná holka a každý den alkohol nepiji :)
Vesnická vizáž když máte migrénu a jste doma zamknutý:)
ALE, dva dny už nedělám zvěři dveřníka. A proč jako? PROTOŽE je můj milý unavený a upracovaný a po ránu mu to dvakrát nemyslí, asi jako každému z nás. A o co jako jde? Jde o to, že když ráno v sobotu pospíchal do práce, tak automaticky zamknul barák. ANO, zamknul barák, i semnou a s veškerou zvěří a pavoukama a vším, co tu v domě žije. No, on by to nebyl až takový problém, kdybychom neměli jen JEDNY KLÍČE!! CHA CHA CHA!! Jako fakt, moc vtipný to teda není! Si představte, že jste na vesnici, rodilej Pražák, musíte chodit pro dřevo a zatápět v kamnech, máte hyperaktivního psa, kterej potřebuje na zahradu a kočky, který na tu zahradu potřebujou taky, protože máme zahradu a doma mě serou a na podlahu taky někdy serou!! A co jako teď? No tak oknem, že jo! A povím Vám, není to prdel nosit dříví oknem a kýble s vodou a prádlo v koši! Díky Bohu máme pod oknem schody a je to opravdu nízko. No ale TO není všechno! Okno je v obýváku a v obýváku máme pochopitelně sedačku a ta sedačka, nejen že je pomalu větší než celej obejvák, ale je pod tím oknem, kam jsem musela dát nějakou deku, aby to ZOO nezasrala svejma obahněnejma tlapama a tlapičkama! Pochopitelně všude bahno a hlína a bordel. Do vší radosti z lezení oknem ven a dovnitř máme plnou jímku a vyvezou nám ji až v pondělí, ale máme hromadu špinavého prádla, které je potřeba odšpinit! A nastává další otázka! Jak to vyprat? No, odpověď není tak těžká! V KLÍŘÍNEJCH RUKÁCH! Mě by to jako nevadilo, protože do toho hodim prášek a několikrát to promáchám a pak to několikrát propláchnu, jenže, musím ty kýble někam vylít. Bohužel to musím vzít ne dveřma, ale přes
sedačku do okna a pak z okna ven a pak vodu na dvůr a pak zase nazpět a takhle do nekonečna, než to všechno nevyperete! Hahahaha a pak jako bonus, když se tak hezky snažíte prát, tak máte vodu všude v kuchyni, kde tuto záslužnou činnost vykonáváte a do toho bahno!! Jojooooo...je to veliká
Těžký život topiče jest!
parádička, ale jako, jinak by ten život byl nuda, žeo :D To, že jsem musela koše s prádlem taky tahat oknem Vám asi líčit nemusím. Pak přišlo zneškodňování a vytírání té bahenní koupele a jestli si myslíte, že to tím končím, tak jste, děti moje, na velikém omylu!! Já měla do toho všeho neskutečnou migrénu, která při pokročilejších hodinách gradovala, takže když přišel Pavelíček domů za svou upracovanou a oknem proskákanou žínkou, byla v bolestivé agonii a nemohla se pomalu pohnout, jen kvičela jak malé prasátko! Celý je to dost humorný, ale kdyby mi alespoň nebylo tak blbě! To mě úplně dorazilo a byla jsem z toho úplně nešťastná.
Pavel, jelikož je to hodný chlapec, tak ten samý den, co mne uvěznil v našem království, tak nechal udělat druhé klíče, aby se toto již nestalo. Možná tušíte, že to tak jednoduché nebude a tušíte správně!!! Dnes ráno se opět odebral do práce a já si v klídečku, s vidinou toho, že si otevřu dveře na dvůr a budu uklízet a podobně, spinkám a snažím se zahnat migrénu, která, svině jedna, mě stále neopustila. Chvíli nevím o světě a pak mě ze spánku probudí telefon!!! SAKRA, co je zase ??!! Nojo, ten můj dvoumetrovej miláček při cestě do práce zjistil, že sice nechal přidělat klíče, ale jak mi je vesele pověsil na háček a ty svoje si nechal v bundě, tak mi je ráno zase z háčku vzal a OPĚT MNĚ TU ZAMKNUL!! No a teď mi řekněte, přijde Vám to vtipný?!! Já už teda byla pěkně naštvaná, ale co se dá dělat. Rána jsou rána a nikdo je nemáme rád! 
Tentokrát jsem byla oknem jen pro dříví a nic jiného jsem nedělala! Jen zatápěla a krmila sebe a zvěř a psala tady ty pochybný články a zaháněla migrénu, která se mě stále drží! Ani sklenka portského nepomohla, ani sežraný dva citróny! Jsem chudinka, to si musíme přiznat!! 
"Eleanora malá noha" má koťátka
Už se těším na zítřek, jak to asi bude vypadat. Třeba spadnu do jímky, nebo si zlomím nohu při mytí nádobí a popravdě by mě to ani už nepřekvapilo :D Jsem chodící štěstí, které má nestálé štěstí! Hahahaha!
A co se děje dále, zde na vsi? NIC! Psi stále štěkaj a ten náš nejmíň, z čehož mám radost, protože pes jednoho Pražáka, kterej bydlí přes cestu, tak prej nesnáší, když psi štěkaj jen tak, štěká úplně pořád a bez přestání!!! Takže jako, chápete!? Taky mám někdy hodnýho psa! 
Jo a máme koťátka! 3! Jsou jim asi 4 dny a jsou úžasný a upištěný a hrozně rychle rostou!! MILUJU JE! No a tlustejm nohám se tu evidentně hodně líbí, protože dnes jsou má lýtka obvzláště měkoučká a celkově jsou nějaký pohublý, tak to snad vydrží alespoň do zítřka:)
Tak se mějte krásně, milujte svoje hnáty a pařáty, ať už jsou jakýkoliv a já jdu pro poslední várku dřeva oknem!
A poslechněte si písničku příšery!!


Tohle je Majkl a je to veselý, tak si to dejte :)

LOVE VOLE <3
















Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky